Jesteś tutaj:
Strona główna »
Ekonomia, biznes, zarządzanie »
Analiza marketingowa w przedsiębiorstwie
Reprezentujesz księgarnię lub wydawnictwo? Skontaktuj się z nami!  Logowanie / Rejestracja

Analiza marketingowa w przedsiębiorstwie

Ekonomia, biznes, zarządzanie

Cena: 42,00 PLN

Liczba stron: 164
Format: 170x240
Rok wydania: 2007
ISBN: 978-83-60095-16-4
Język: polski
Wydawnictwo: Promotor
Autor: Świdrak Tomasz
Oprawa: Miękka


Druk na życzenie
Celem niniejszej książki jest przedstawienie analizy marketingowej dokonanej na praktycznym przykładzie Rafinerii Nafty Jedlicze S.A.


Ilość

Kontynuuj zakupy   do koszyka
Powiadom znajomego   Pokaż kartę produktu
Dodaj opinię

Klienci, którzy kupili: Analiza marketingowa w przedsiębiorstwie, kupili również:

Język hindi. Część I. Kurs podstawowy
Druk na życzenie
Podręcznik zawiera zasób podstawowych wiadomości z gramatyki współczesnego standardowego języka hindi wraz z praktycznym materiałem ilustracyjnym w postaci tekstów, dialogów i ćwiczeń. Warszawa 2006, wyd. III, poprawione i uzupełnione Warszawa 2009, wyd. IV, poprawione
45,00 PLN
Krój i modelowanie odzieży lekkiej. Krawiectwo miarowo-usługowe
Druk na życzenie
Podano w niej technikę wykonywania form odzieży lekkiej stosowaną w krawiectwie miarowo-usługowym, z uwzględnieniem typowych form spódnic, spodni, bluzek, sukienek.
52,50 PLN
Łaska i człowieczeństwo Jezusa
Druk na życzenie
Czy Jezus wiedział, że jest Bogiem? Jeden z twórców XX–wiecznego neotomizmu docieka, jak Bóg–Człowiek “wzrastał w mądrości, w latach i w łasce” i jak Jego Boska “nadświadomość” coraz pełniej docierała do Jego ludzkiego umysłu.
25,20 PLN
Microsoft SQL Server 2005 Analysis Services. Krok po kroku
Dystrybucja
Podręczny i szczegółowy przewodnik, nieodzowny podczas tworzenia rozwiązań logiki biznesowej dla przedsiębiorstw. Poznaj - krok po kroku - podstawy pakietu oprogramowania SQL Server Analysis Services.
91,40 PLN
Mike Oldfield. Człowiek i muzyka
Druk na życzenie
Mike Oldfield rozpoczął muzyczną karierę w 1973 roku swoim debiutanckim longplayem, Tubular Bells. Była to zupełna nowość w świecie muzyki - ciągły, wysoce melodyczny, multiinstrumentalny, wielościeżkowy utwór. Album, sprzedany w milionach egzemplarzy na całym świecie, został entuzjastycznie przyjęty przez krytyków i przysporzył Oldfieldowi wielu zagorzałych fanów (...)
36,50 PLN
Mosty Podwieszone i wiszące
Druk na życzenie
Książka składa się z 35 referatów, których autorzy reprezentują różne środowiska tj. firmy projektowe, wykonawców, ośrodki naukowe.
52,00 PLN
Narodowe Siły Zbrojne
Druk na życzenie
Drugie, poszerzone wydanie biografii pułkownika Leonarda Zub-Zdanowicza. Rewizja mitów PRL-owskiej historiografii na temat postawy NSZ wobec nazistów i bolszewików.
58,28 PLN
Program promocji zdrowia i profilaktyki uzależnień. Dziękuję nie
Druk na życzenie
Poradnik nauczycielski profilaktyki szkolnej z uczniami powyżej 10 roku życia. Scenariusze lekcji jak chronić młodzież przed alkoholem i narkotykami, jak uczyć asertywnej odmowy.
31,50 PLN
Tak było w Bieszczadach
Druk na życzenie
Walki polsko-ukraińskie 1943-1948
107,10 PLN
Technologiczne aspekty w projektowaniu i budowie mostów betonowych
Druk na życzenie
Tutuł ten podsumowuje seminarium, które odbyło się we Wrocławiu w dniach 23-24 listopada 2006, organizowane przez Instytut Inżynierii Lądowej Politechniki Wrocławskiej, Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad oraz Związek Mostowców Rzeczypospolitej Polskiej.
41,00 PLN
Ulice Nowej Pragi
Druk na życzenie
Dostępne w 24 godziny
Ulice Nowej Pragi Michała Pilicha, młodego obiecującego varsavianisty, to kolejna monografia znanej już serii Ulice Mojego Miasta.
21,00 PLN
Wojna polsko-rosyjska 1830 i 1831
Druk na życzenie
Jedno z największych dzieł polskiego piśmiennictwa historycznego – „Wojna polsko-rosyjska 1830 i 1831” płk. prof. Wacława Tokarza – stanowi ukoronowanie jego bogatego dorobku naukowego. Jest do dziś wzorcem wykorzystywania źródeł oraz odpowiedzialności we wnioskowaniu. Było prezentacją polskiego punktu widzenia wobec rosyjskiego dzieła gen, prof. Aleksandra K. Puzyrewskiego (Warszawa 1893) o niemal analogicznym tytule i na nie gorszym poziomie. Polski autor dysponował przewagą dorobku historiografii w ciągu około 40 lat. Obu badaczy łączy świadome użycie w tytule słowa „wojna”, zamiast polskiego potocznego „powstanie”, czy rosyjskiego „bunt”. Zgadzali się więc zasadniczo na uznanie wielkości opisywanego fenomenu historycznego; polemika dotyczyła szczegółów nieraz pierwszorzędnej zresztą wagi.
89,00 PLN